dimarts, 2 de juliol del 2013

Pla de ruta.

Sembla doncs que la bici ja és un fet i que demà al matí ja la puc passar a recollir. Així doncs, tinc uns dies per fer-la rodar i enfortir cames i cul (cosa gens menyspreable veient la que m'espera).
Lligat el vehicle passem a concretar etapes i dies de descans per tal de poder començar amb el pas següent que no serà altre que aconseguir allotjament per un pobre ciclista de pega-dolça.

  • Dia 15: Manresa - Tarragona
  • Dia 16: Tarragona - Penyiscola
  • Dia 17: Penyiscola - València
  • Dia 18: [Descans] València
  • Dia 19: València - Alacant
  • Dia 20: Alacant - Cartagena
  • Dia 21: Cartagena - Mojacar
  • Dia 22: Mojacar - Almeria
  • Dia 23: Almeria - Granada
  • Dia 24: [Descans] Granada
  • Dia 25: Granada - Málaga
  • Dia 26: [Descans] Málaga
  • Dia 27: Málaga - Gibraltar
  • Dia 28: Gibraltar - Cádiz
  • Dia 29: [Descans] Cádiz
  • Dia 30: Cádiz - Sevilla
  • Dia 31: [Descans] Sevilla
  • Dia 01: Sevila - Huelva
  • Dia 02: Huelva - Albufeira
  • Dia 03: Albufeira - Odeceixe
  • Dia 04: Ocedeixe - Sines
  • Dia 05: Sines - Lisboa
  • Dia 06: [Descans] Lisboa
  • Dia 07: Lisboa - Coimbra
  • Dia 08: Coimbra - Porto
  • Dia 09: [Descans] Porto
  • Dia 10: Porto - Vigo
  • Dia 11: Vigo - Santiago de Compostela
  • Dia 12: [Descans] Santiago de Compostela
  • Dia 13: Santiago de Compostela - Fisterra
  • Dia 14: Fisterra - A Coruña
  • Dia 15: A Coruña - Ferrol
  • Dia 16: Ferrol - Foz
  • Dia 17: [Descans] Foz
  • Dia 18: Foz - Xixón
  • Dia 19: Xixón - Llanes
  • Dia 20: Llanes - Santander
  • Dia 21: Santander - Bilbo
  • Dia 22: Bilbo - Berriz
  • Dia 23: [Descans] Berriz
  • Dia 24: Berriz - Donostia
  • Dia 25: Donostia - Iruña
  • Dia 26: Iruña - Zaragoza
  • Dia 27: Zaragoza - Lleida
  • Dia 28: Lleida - Manresa
I el 29 ja estem a dijous de festa Major.
I divendres, i dissabte, i diumenge, i DILLUNS!

3 comentaris:

  1. Els millors desitjos per aquesta nova aventura !

    ResponElimina
  2. De debò creus que aconseguirás fer tot aquest recorregut??? Em penso que t'has begut l'enteniment...
    Com a ciclista expert et puc dir que és molt dur i has de tenir al darrere molt entrenament, no és recorregut per a principiants. És poc factible els dies de descansa que farás. De totes maneres...Molta sort!

    ResponElimina
  3. No tinc n'idea de com anirà tot això. El que tinc clar és que aquests son els dies que tinc i aquest és el recorregut que m'agraderia fer. A partir d'aquí no tinc cap problema en modificar descansos i haber de fer algunes de les etapes en bus. Poder si que és massa exigent per a mi, ja m'ho trobaré a partir de demà. Merci pel consell!

    ResponElimina