diumenge, 21 de juliol del 2013

Cartagena

Llavors de fer un mos en un parc m'he dirigit cap a l'oficina de turisme per intentar trobar un bon lloc on passar la nit.
A l'arribar al port tot ha canviat. Davant meu s'ha obert una altra ciutat. Una que cuida molt bé els detalls i que ofereix parcs verds amb bones ombres per contemplar la muralla, entre altres coses. La pensió on m'he quedat ha estat el pitjor de tot. Mal ventilada com era no et podies desfer ni de l'olor d'humitat ni de la calor acumulada. Sort que a la plaça hi havia un bar on oferien mig litre de cervesa per un euro i WiFi per poder-me posar al dia. De seguida se m'ha tirat el vespre a sobre i he anat a comprar algunes coses per sopar i cap a la ratonera. He posat la tele per distreure'm una mica, però (que em perdonin els Murcians) a les nou del vespre ja només feien televendes i astròlegs tirant cartes. Dutxa i cap al llit. Bé, el procés aquest de dutxa i cap al llit l'he hagut de repetir tres vegades. Quina calor. Segur que tirat a qualsevol platja hagués dormit molt millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada