dimecres, 17 de juliol del 2013

Benicarló i Penyíscola

Ens hem passat la tarda a casa. Després de la dutxa revitalitzadora m'he apalancat al sofà i, mentre cadascú de nosaltres estava per altres coses, hem mantingut una conversa d'hores tocant temes molt diversos. En aquesta casa no es menja carn com a norma general, però a ella no li agraden les etiquetes per tant no li diré vegetariana. Anant xerrant d'això i d'allò s'ha posat a amassar farina per fer la massa de la pizza, grossa com la safata del forn, que després ens menjarem.
En acabar l'àpat ha agafat el cotxe de la mare i ens hem arribat a Penyíscola. Jo feia molts anys que no hi anava. L'última vegada va ser, encara, amb la meva àvia. I ella treballa de cambrera en una discoteca d'allà els caps de setmana i se'n coneix cada pam. Deixem el cotxe a baix a la llotja i ens hem endinsat al castell, la resta de ciutat l'obviem. M'ha ensenyat alguns dels racons que li agraden i m'ha proposat de tornar després del vol a un lloc on fan uns mojitos molt bons. Ens hem enfilat fins a la muralla, però no hem pogut acabar de pujar al far perquè ja havien tancat, ni veure les vistes perquè el cel i el mar eren, a aquelles hores, una taca fosca.
En acabar el mojito, molt bo, fet amb cachaça i llimona ha començat a ploure finet i ens hem anat remullant fins a el cotxe. L'hemisferi tornat a aparcar un tros més avall i en pujar unes escales m'ha fet descobrir una terrassa molt "chick" on després de deliberar molt hem descartat l'aigua de València i ens hem decantat pel got de litre amb canyes de metre d'urna barreja de licors que ja no recordo, però el que sí que recordo és que tenia alguna cosa a veure amb el PapaLuna.
A les dues em ficava al llit i no vaig posar l'alarma.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada